Welkom op mijn reisblog!

1. Reislogger:
    6 juli 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Arine:
    6 juli 2017
    Wat leuk om zo met jullie op reis te gaan!
  3. Joëlla:
    Ik wil mee:)
  4. Deborah:
    10 juli 2017
    ik ga jullie zeker volgen maar niet te veel van het lekkere weer plaatsen want dat hebben wij hier niet!! Dikke kus en geniet er lekker van
  5. Leo:
    12 juli 2017
    Wat leuk dit ga proberen het te volgen als ik dit nog kan terug vinden
  6. Monique:
    12 juli 2017
    Lieverds. Wens jullie een fantastische vakantie. Kijken met plezier mee over jullie schouders. Goede reis en kom veilig thuis. Dikke kus Jan en Mo
  7. Monique:
    12 juli 2017
    Lieverds. Een fijne vakantie. Kijken over jullie schouders mee. Geniet ervan en veilig weer terug. Jan en Mo
  8. Leo:
    13 juli 2017
    Zo ik ben weer thuis Michelle, Fabrice, Shuraya en Luciana afgezet op Schiphol weinig problemen op de weg de vakantie van de kinderen gaat nu echt beginnen veel plezier
  9. Pa:
    14 juli 2017
    Multa diversao do Brasil e tenha cuidado. Um grande beijo Pa a menina.
  10. Ton de Vreede:
    17 juli 2017
    Je kunt daar heerlijke vis en schaaldieren eten, zo maar vers uit de zee gevangen! Geniet er van en stuur meer mooie foto's naar ons.
  11. Michelle de Vreede:
    17 juli 2017
    Er staan nieuwe foto's op!
  12. Leo:
    20 juli 2017
    Geweldige foto's wat een plaatje dat strand en de zee mooi voor een duik vakantie schitterend wat blauw die zee moet ik nog maar afwachten op KRK straks have fun
  13. Michelle de Vreede:
    21 juli 2017
    Komt vast goed. Je zal vast mooi kunnen duiken! Dikke kus