Aangekomen!!

14 juli 2017 - Rio de Janeiro, Brazilië

Morningggggg vanuit Rio.... plaatselijke tijd 6:18... Ja, veel te vroeg maar last van een lichtelijk jetlag. We hebben in een hotel geslapen op het vliegveld van Rio en we vliegen straks door naar Maceió.

De vliegreis gisteren was lang maar de kinderen hebben het prima gedaan. We hebben in het vliegtuig weinig geslapen dus zijn erg moe aangekomen. Na uiteraard de nodige nicotine en daarna wat te eten van Bob Burger zijn we gelijk gaan slapen. Nu denk je dat wij dus lekker vroeg naar bed zijn gegaan want we zijn om 19:30 geland plaatselijke tijd. Nou..No way..want hier in Brazilië gaat op een Braziliaans tempo .. Ons geduld zal de komende weken dus op de proef worden gesteld!

Nou wij gaan koffie scoren...!!

Tot het volgende reisverslag
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Arine:
    Op naar het 2e deel van jullie reis. Safe trip
  2. Ton de Vreede:
    14 juli 2017
    Als meer naar het noorden van Brazilie bent, zult je moeten wennen dat alles langzaam gaat. Laat nooit blijken dat je boos wordt, want dat werkt het nog meer tegen je. Hoor net van Nano (op het strand) dat het in Maceió prima en warm weer is. Verre reizen zijn moeizaam, kunt je nagaan als wij in 28 uur non-stop naar Paraguacu gaan.
  3. Monique:
    Eerste deel zit erop. Gewoon rustig aan doen. Goede reis verder. Kus